Results 1 to 10 of 10

Thread: Eminem Wants To Sell You A Brick

  1. #1
    Join Date
    Oct 2008
    Location
    Backseat of a police car.
    Posts
    4,939
    Thanks
    2,239
    Thanked 3,078 Times in 1,553 Posts

    Default Eminem Wants To Sell You A Brick



    More details have emerged about Eminem's cassette re-release of The Marshall Mathers LP. For $350, you get the cassette tape, a t-shirt, a dog tag chain, and one of 700 bricks recovered from the Detroit home where Eminem spent some of his formative years.


    The home, pictured on the covers of both The Marshall Mathers LP in 2000 and its 2013 sequel, was demolished by the state in 2013 after a fire left it damaged.


    Eminem posted an image to Instagram of the site, with a caption that said, "On November 20th, 2013 the State of Michigan ordered the demolition of the childhood home of Marshall B. Mathers due to structural safety issues. By reacting quickly, we were able to secure materials from the razed property… "

    The bricks come in their own plexiglass case and are signed by Eminem with a certificate authenticating them. The dog tags are also made from wood recovered from the house.



    Check out [Only Registered and Activated Users Can See Links. Click Here To Register...].



    [Only Registered and Activated Users Can See Links. Click Here To Register...]
    [Only Registered and Activated Users Can See Links. Click Here To Register...]

    [Only Registered and Activated Users Can See Links. Click Here To Register...]: I ain't even 20 yet lol

    [Only Registered and Activated Users Can See Links. Click Here To Register...]: And I feel old smh
    [Only Registered and Activated Users Can See Links. Click Here To Register...]: dont be a bitch
    [Only Registered and Activated Users Can See Links. Click Here To Register...]: age is just a concept, only broke people count their years

  2. #2
    Join Date
    Nov 2010
    Location
    In Hell, Next Door to Judas
    Posts
    2,830
    Thanks
    1,179
    Thanked 688 Times in 537 Posts

    Default

    Umm... NO.

  3. #3
    Join Date
    Nov 2010
    Location
    In Hell, Next Door to Judas
    Posts
    2,830
    Thanks
    1,179
    Thanked 688 Times in 537 Posts

    Default

    This looks like an experiment to see just how many people ride his dick and see how much money he can make off of something anyone could do.

  4. #4
    Join Date
    Apr 2011
    Location
    The Back Of A Van
    Posts
    6,289
    Thanks
    587
    Thanked 2,518 Times in 1,649 Posts

    Default

    Smh stalking quick to talk about Eminem selling bricks but nothing about Drake breaking records

    Smh Stalky confirmed Drake hater
    Trying to take anothers life, is you Based God mothaphucka?!?



    Can't wait for R.A.'s album to drop!

  5. #5
    Join Date
    Feb 2011
    Location
    Living in your attic
    Posts
    5,440
    Thanks
    1,918
    Thanked 1,842 Times in 1,297 Posts

    Default

    These bricks will be worth a shitload when Eminem passes tho

    Quote Originally Posted by ~MR. RIDA~ View Post
    My advice....Spell MUTHAFUCKERS like this.....MUTHAPHUKKAZ'
    Quote Originally Posted by ~MR. RIDA~ View Post
    Nigga please
    Quote Originally Posted by Dj Up N Comin View Post
    These Pussy's Ain't Got Nothin On Me, West V Or The Hole Eazy-E Family.
    Clearly There Just Some Wannabes, Who Can't See They Ain't G's.
    Y'all Be The Wackest Mc's Since Weezy, Y'all Rymes Are Lazy

    I Know It Sucks But Its Straight Off My Head

  6. The Following User Says Thank You to odeon For This Useful Post:

    yung dree (05-25-2016)

  7. #6
    Join Date
    Jul 2013
    Posts
    1,076
    Thanks
    65
    Thanked 361 Times in 241 Posts

    Default

    shit already sold out and im sure hopsin's goofy ass have one

  8. The Following User Says Thank You to Oso for president For This Useful Post:

    yung dree (05-25-2016)

  9. #7
    Join Date
    Apr 2010
    Location
    The State Of The Drive-By
    Posts
    3,468
    Thanks
    1,280
    Thanked 1,787 Times in 1,176 Posts

    Default

    I know people who'll eat this shit up and buy a $300 brick. There's a ton of Eminem dick riders out there.

  10. The Following User Says Thank You to Ghype For This Useful Post:

    yung dree (05-25-2016)

  11. #8
    Join Date
    Jul 2013
    Posts
    1,076
    Thanks
    65
    Thanked 361 Times in 241 Posts

    Default

    Quote Originally Posted by Ghype View Post
    I know people who'll eat this shit up and buy a $300 brick. There's a ton of Eminem dick riders out there.
    what was the most money you've spent on a eazy e/ruthless vinyl?

  12. The Following User Says Thank You to Oso for president For This Useful Post:

    Ghype (07-09-2016)

  13. #9
    Join Date
    Feb 2011
    Location
    Living in your attic
    Posts
    5,440
    Thanks
    1,918
    Thanked 1,842 Times in 1,297 Posts

    Default

    Quote Originally Posted by Ghype View Post
    I know people who'll eat this shit up and buy a $300 brick. There's a ton of Eminem dick riders out there.
    Wel if youre smart youd buy one 2

    Quote Originally Posted by ~MR. RIDA~ View Post
    My advice....Spell MUTHAFUCKERS like this.....MUTHAPHUKKAZ'
    Quote Originally Posted by ~MR. RIDA~ View Post
    Nigga please
    Quote Originally Posted by Dj Up N Comin View Post
    These Pussy's Ain't Got Nothin On Me, West V Or The Hole Eazy-E Family.
    Clearly There Just Some Wannabes, Who Can't See They Ain't G's.
    Y'all Be The Wackest Mc's Since Weezy, Y'all Rymes Are Lazy

    I Know It Sucks But Its Straight Off My Head

  14. The Following User Says Thank You to odeon For This Useful Post:

    Ghype (07-09-2016)

  15. #10
    Join Date
    Dec 2008
    Location
    Mel
    Posts
    2,970
    Thanks
    649
    Thanked 1,152 Times in 776 Posts

    Default

    i have a friend that owns one of these lol, its fkd

    Quote Originally Posted by West-Villain View Post
    and the most important Swag: #IFuckABitchWithNOCondomAndNoBedSwag! >=/

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •