Results 1 to 6 of 6

Thread: Kanye west i'm $53 mil in debt

  1. #1
    Neighbourhood Sniper stalky's Avatar
    Join Date
    Oct 2008
    Location
    Backseat of a police car.
    Posts
    4,979
    Thanks
    2,240
    Thanked 3,115 Times in 1,569 Posts

    Default Kanye west i'm $53 mil in debt



    Kanye West is one of the most successful people in the world of music -- has been for a long time -- which makes it especially confounding he confessed to being $53 million in debt.
    Kanye tweeted Saturday night, "I write this to you my brothers while still $53 million dollars in personal debt," adding "Please pray we overcome."
    All the estimates you read about are guesses, but Kanye's net worth is often estimated at somewhere north of $100 mil and Kim Kardashian adds nearly $50 mil to the pot, probably more.
    Dude needs a good Kickstarter campaign.






    SOURCE

    [Only Registered and Activated Users Can See Links. Click Here To Register...]

    He should of sold his cringe worthy album for 10 Mill to help cover some of the costs.

    [Only Registered and Activated Users Can See Links. Click Here To Register...]

    [Only Registered and Activated Users Can See Links. Click Here To Register...]: I ain't even 20 yet lol

    [Only Registered and Activated Users Can See Links. Click Here To Register...]: And I feel old smh
    [Only Registered and Activated Users Can See Links. Click Here To Register...]: dont be a bitch
    [Only Registered and Activated Users Can See Links. Click Here To Register...]: age is just a concept, only broke people count their years

  2. #2
    Super Moderator odeon's Avatar
    Join Date
    Feb 2011
    Location
    Living in your attic
    Posts
    5,510
    Thanks
    1,934
    Thanked 1,858 Times in 1,306 Posts

    Default

    price went up to 15 mil and yeah I agree

    Quote Originally Posted by ~MR. RIDA~ View Post
    My advice....Spell MUTHAFUCKERS like this.....MUTHAPHUKKAZ'

  3. #3
    Neighbourhood Sniper stalky's Avatar
    Join Date
    Oct 2008
    Location
    Backseat of a police car.
    Posts
    4,979
    Thanks
    2,240
    Thanked 3,115 Times in 1,569 Posts

    Default

    Kanye West wants $1 billion from Facebook's Mark Zuckerberg


    My respect level for Kayne west has now hit an all time low..

    [Only Registered and Activated Users Can See Links. Click Here To Register...]

    [Only Registered and Activated Users Can See Links. Click Here To Register...]: I ain't even 20 yet lol

    [Only Registered and Activated Users Can See Links. Click Here To Register...]: And I feel old smh
    [Only Registered and Activated Users Can See Links. Click Here To Register...]: dont be a bitch
    [Only Registered and Activated Users Can See Links. Click Here To Register...]: age is just a concept, only broke people count their years

  4. #4
    Neighbourhood Sniper stalky's Avatar
    Join Date
    Oct 2008
    Location
    Backseat of a police car.
    Posts
    4,979
    Thanks
    2,240
    Thanked 3,115 Times in 1,569 Posts

    Default


    [Only Registered and Activated Users Can See Links. Click Here To Register...]

    [Only Registered and Activated Users Can See Links. Click Here To Register...]: I ain't even 20 yet lol

    [Only Registered and Activated Users Can See Links. Click Here To Register...]: And I feel old smh
    [Only Registered and Activated Users Can See Links. Click Here To Register...]: dont be a bitch
    [Only Registered and Activated Users Can See Links. Click Here To Register...]: age is just a concept, only broke people count their years

  5. #5
    Nah fuck Odeon Hyperactive's Avatar
    Join Date
    Apr 2011
    Location
    The Back Of A Van
    Posts
    6,319
    Thanks
    587
    Thanked 2,524 Times in 1,654 Posts

    Default

    Lmao if that were real Kanye would be GOAT
    Trying to take anothers life, is you Based God mothaphucka?!?



    Can't wait for R.A.'s album to drop!

  6. #6
    Formerly A Tolerant Bro Oso for president's Avatar
    Join Date
    Jul 2013
    Posts
    1,073
    Thanks
    65
    Thanked 362 Times in 242 Posts

    Default

    hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha ha that was so good
    [Only Registered and Activated Users Can See Links. Click Here To Register...]

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •