Tab Content
No More Results

467 Visitor Messages

  1. View Conversation
    lol' i already posted the tape :/
    i thought we where done lmfao
  2. View Conversation
    https://soundcloud.com/djupncomin-1/...=djupncomin-1/
    if you don't like it i can quickly take it off
  3. View Conversation
    i've finished it. is it ok if i make this one as well a solo track because of lack of time?
  4. View Conversation
    lol i got one more track i wanna do before we post the tape
  5. View Conversation
    Alright lol. just got to my mates house saw a guy with a gun when walking there.
  6. View Conversation
    yes it is, i'll upload it when im at my mates in about 10/20 minutes
  7. View Conversation
    I'll finish the trailer now and upload the tape tonight
  8. View Conversation
    Site bitch
  9. View Conversation
    getting the clips for it now. it will be easy to make
  10. View Conversation
    cool. it will give me time to make a trailer for it
Showing Visitor Messages 111 to 120 of 467
About odeon

Basic Information

Age
24
About odeon
Biography:
I am yo mama
Location:
Living in your attic
Interests:
raping animals & buildings
Occupation:
bitchin'

Signature



Quote Originally Posted by ~MR. RIDA~ View Post
My advice....Spell MUTHAFUCKERS like this.....MUTHAPHUKKAZ'

Statistics


Total Posts
Total Posts
5,509
Posts Per Day
1.86
Visitor Messages
Total Messages
467
Most Recent Message
06-06-2017 12:16 PM
Total Thanks
Total Thanks
1,934
General Information
Last Activity
Yesterday 03:16 PM
Join Date
02-12-2011
Referrals
8

20 Friends

  1. 40Glock 40Glock is offline

    Banned

    40Glock
  2. ChuckBo ChuckBo is offline

    BG

    ChuckBo
  3. Damn Congratz Damn Congratz is offline

    Based God

    Damn Congratz
  4. Dj1up11 Dj1up11 is offline

    #1 Most Banned 2011-2014

    Dj1up11
  5. DJBRANSTON DJBRANSTON is offline

    Under Yo' Bed

    • Send a message via MSN to DJBRANSTON
    DJBRANSTON
  6. DJTasos DJTasos is offline

    OG

    DJTasos
  7. EazyERemix EazyERemix is offline

    BG

    EazyERemix
  8. EazyEternalE EazyEternalE is offline

    A Real Mother Fucken G

    EazyEternalE
  9. Gaddaf-E Gaddaf-E is offline

    Thuggish Ruggish Bone

    Gaddaf-E
  10. Hyperactive Hyperactive is offline

    Nah fuck Odeon

    • Send a message via MSN to Hyperactive
    Hyperactive
Showing Friends 1 to 10 of 20
Page 1 of 2 12 LastLast