Tab Content
No More Results

631 Visitor Messages

  1. View Conversation
    LOL I'm a show you what a real collection looks like
  2. View Conversation
    yo stalky im making a mixtape called "The Notorious B.I.G. - B-Side Remixes", Its made of offical remixes from singles and promo vinyl that can't be found the actual album. I was wondering if you could help me because i know you have a good collection of big. if you could tell me what remixes you have would help.
  3. View Conversation
    site is working again, thanks
  4. View Conversation
    Wigga, you know West can't keep any trolls under control :d
  5. View Conversation
    Yea still can't get on w/ a wifi connection
  6. View Conversation
    Site won't load when I'm connected to my wifi (Up N Comin' is having the same problem), tried to get on with my phone (while connected to wifi) and didn't work until I disconnected my phone from the wifi. You think there is a way to solve this??
  7. View Conversation
    lol big thinkers (Y) haha nah, man. I was tired of getting on the site and see just trolls and threads with no sense (and in that moment there was no chat tho lol). Also, I'm not mixing and shit but I'mma try to log in here sometimes and get a talk on the chatbox and shit.
  8. View Conversation
    Shit... I wish I was. I need a drink. It's been a few weeks for me. I'm working my last night shift tonight. I'll def check it out. Props Stalk. Have fun bro! I know I am cracking open a few brews tomorrow on Fathers Day and BBQ!
  9. View Conversation
    oh I'm actually writing for dat track you sent now
Showing Visitor Messages 91 to 100 of 631
About stalky

Basic Information

About stalky
Location:
Backseat of a police car.
Interests:
Laying low as i creep & crawl
Occupation:
Certified criminal

Signature





Hyperactive: I ain't even 20 yet lol

Hyperactive: And I feel old smh
Oso for president: dont be a bitch
Oso for president: age is just a concept, only broke people count their years

Statistics


Total Posts
Total Posts
4,978
Posts Per Day
1.34
Visitor Messages
Total Messages
631
Most Recent Message
06-04-2017 10:13 AM
Total Thanks
Total Thanks
2,240
General Information
Last Activity
12-06-2018 11:33 PM
Join Date
10-22-2008
Referrals
48

86 Friends

  1. 09071963 09071963 is offline

    BG

    09071963
  2. Afroman Afroman is offline

    Moderator

    Afroman
  3. aisback aisback is offline

    Super Moderator

    aisback
  4. ak4723 ak4723 is offline

    BG

    ak4723
  5. alex alex is offline

    BG

    alex
  6. amhege amhege is offline

    BG

    amhege
  7. Aussie Killa
  8. back2the90shiphop
  9. BGKnoccOut187BOSS
  10. Biggtraybee Biggtraybee is offline

    A Real Mother Fucken G

    Biggtraybee
Showing Friends 1 to 10 of 86
Page 1 of 9 123456789 LastLast